Terug naar de resultaten
Lindenhof 7 in Woerden 3442 GT

Lindenhof 7

3442 GT Woerden
Huurprijs € 75,- p.m² p.j. Beschikbaar

Omschrijving

TE HUUR
Kantoorruimte
Lindenhof 7
3442 GT WOERDEN

De Lindenhof 7 in Woerden is een zelfstandig gelegen kantoorgebouw aan de rand van bedrijventerrein Barwoutswaarder en is zichtbaar vanaf de doorgaande weg Hoge Rijndijk. Deze weg gaat richting de snelweg. Het gebouw is opgetrokken uit 4 bouwlagen met een uitstekende indeelbaarheid. De Lindenhof 7 bevindt zich op een...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 92 m² In units vanaf 20 m² Aantal lagen 3
Lees meer

Omschrijving

TE HUUR
Kantoorruimte
Lindenhof 7
3442 GT WOERDEN

De Lindenhof 7 in Woerden is een zelfstandig gelegen kantoorgebouw aan de rand van bedrijventerrein Barwoutswaarder en is zichtbaar vanaf de doorgaande weg Hoge Rijndijk. Deze weg gaat richting de snelweg. Het gebouw is opgetrokken uit 4 bouwlagen met een uitstekende indeelbaarheid. De Lindenhof 7 bevindt zich op een riant groene kavel met de mogelijkheid om te parkeren op eigen terrein.

De bereikbaarheid van de Lindenhof is met zowel eigen- als openbaarvervoer redelijk tot goed te noemen. Vanaf de Rijksweg A12 is het object in circa 10 autominuten te bereiken. De bushalte is op 150 meter loopafstand gelegen aan de Hollandbaan. Deze onderhoudt rechtstreekse verbindingen met CS Woerden.

Barwoutswaarder is ten westen van het centrum van Woerden gelegen aan de Oude Rijn. Het is een bedrijventerrein met verschillende functies zoals, middelgrote en grote bedrijfsruimte, enkele kantoorgebouwen en woningen. Barwoutswaarder heeft een netto bedrijfsoppervlak van 31 ha. Er zijn 145 bedrijven gevestigd met een totaal van 2.170 arbeidsplaatsen.

Op het bedrijventerrein zijn o.a. Praktijk voor esthetische tandheelkunde, Infodis, en Kwintes gevestigd.

Momenteel is er circa 92 m2 voor de verhuur op de derde verdieping beschikbaar:

Lindenhof 7 Woerden
Kantoor 7.2 37 m2
Kantoor 7.3 33 m2
Kantoor 7.4 20 m2

De metrages dienen te worden vermeerderd met een aandeel in de algemene en gezamenlijke ruimten.


Omschrijving kantoorruimte

Het gebouw is voorzien van een entree met gangzone, trap en lift. Alle kantoorruimten zijn voorzien van te openen ramen. De derde etage heeft representatieve kantoorruimten. De plafondhoogte is circa 2,6 meter. Via het trappenhuis bij de entree, alsmede via de lift komt men op de derde verdieping. Op elke etage bevindt zich een grote gezamenlijke sanitaire groep met gescheiden dames- en herentoiletten. De derde etage is voorzien van grote raampartijen met een mooi uitzicht.

Voorzieningen
• ruime entreepartij;
• 8 persoonslift;
• systeemplafonds met (ingebouwde) verlichtingsarmaturen;
• huidige scheidingswanden en vloerbedekking;
• radiatoren met thermostaatventielen;
• pantry met close-in boiler, onder- en bovenkasten en aansluitpunt voor vaatwasser;
• toiletgroep met gescheiden dames- en herentoilet per verdieping;
• kabelgoten v.v. elektra en databekabeling;
• te openen vensters met dubbele beglazing, getint glas en ventilatiestroken;
• brandblusvoorzieningen;
• mechanische ventilatie / afzuiging;
• gezamenlijke fietsenstalling.


Algemene informatie object

Parkeren
Parkeergelegenheid op eigen terrein.

Bestemming
Conform het ontwerp bestemmingsplan “Bloemen- bomenkwartier” krijgt de locatie de bestemming “Kantoor”. Tevens heeft de locatiefunctie aanduiding “Maatschappelijk”. Daarmee zijn de gronden bestemd voor kantoren, overheids-, medische, onderwijs, sociaal-culturele, levensbeschouwelijke en vergelijkbare maatschappelijke voorzieningen, kinderdagverblijven en kinderopvang.


Voorwaarden en condities

Huurprijs kantoren
€ 75,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huren vrij van BTW is mogelijk tegen een opslag van 6%.

Servicekosten
De servicekosten bedragen € 35,- per m2 per jaar en betreffen een voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht;
• onderhoud buitenterrein en groenvoorziening;
• onderhoud CV-installatie en lift;
• inspectie daken;
• onderhoud bewegwijzering;
• schoonmaak, glasbewassing, gevelreiniging en afvalverwerking;
• onderhoud brandslanghaspels en brandmeldinstallatie;
• overig klein onderhoud;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).

Huurtermijn
5 jaar met aansluitende perioden van telkens 5 jaar.

Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel “kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW” van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie 2003.

Aanvaarding
Per direct.

Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail: info@ijsselstreekzakelijk.nl
Tel: 088 makelaar (088 6253522)
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs € 75,- per m² per jaar Aanvaarding direct BTW van toepassing Nee Servicekosten € 35,00 per m² per jaar Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1990 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 92 m² Parkeergelegenheid Parkeerpl. overdekt 0 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 20 m² Aantal lagen 3 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
92 m²
In units vanaf
20 m²
Aantal verdiepingen
3
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Airco, mechanische ventilatie

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.