Terug naar de resultaten
Helsinkilaan 6 in Woerden 3446 AH

Helsinkilaan 6

3446 AH Woerden
Huurprijs € 500,- p.m. Beschikbaar

Omschrijving

TE HUUR
Kantoorruimte
Helsinkilaan 6
3446 AH WOERDEN

In het woongebied Snel en Polanen gelegen, riant opgezet, kantoorgebouw in 3 bouwlagen, met ruime parkeergelegenheid.

Het solitair kantoorgebouw is gelegen op een zichtlocatie langs de Steinhagenseweg, welke vanaf de rijksweg A12 binnen enkele minuten met eigen vervoer te bereiken is. Bovendien is de...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 150 m² In units vanaf 26 m² Aantal lagen 1
Lees meer

Omschrijving

TE HUUR
Kantoorruimte
Helsinkilaan 6
3446 AH WOERDEN

In het woongebied Snel en Polanen gelegen, riant opgezet, kantoorgebouw in 3 bouwlagen, met ruime parkeergelegenheid.

Het solitair kantoorgebouw is gelegen op een zichtlocatie langs de Steinhagenseweg, welke vanaf de rijksweg A12 binnen enkele minuten met eigen vervoer te bereiken is. Bovendien is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer, door de aanwezigheid van het NS-station Woerden op loopafstand, eveneens uitstekend. Een ander sterk punt van het complex is het hoogwaardige karakter en de ligging buiten de reguliere kantorenterreinen.

Het gebied Snel en Polanen bestrijkt een gebied van 112 hectare, waarvan 5 hectare aan meren, sloten en andere wateren. Op het kantorenterrein is een grote diversiteit aan lokaal tot internationaal opererende bedrijven zoals Roche, Groen West, Bogaard&Van der Vlugt gevestigd. D.G. Groep en Uniglobe Travel zijn huurders van de begane grond en eerste verdieping en Tempo Team is huurder op de tweede verdieping.

Het solitair kantoorgebouw heeft een totale verhuurbare vloeroppervlakte van circa 939 m².
Op basis van NEN2580 is onderstaande verhuurbare vloeroppervlakte aan kantoorruimte beschikbaar op de tweede verdieping:

Helsinkilaan 6
• businessunit 1 circa 44 m2
• businessunit 4 circa 26 m2
• businessunit 5 circa 38 m2

De metrages zijn exclusief een toedeling in de algemene en gezamenlijke ruimten.


Omschrijving kantoorruimte

Op de begane grond is een gezamenlijke entree. Via de trap of personenlift zijn de verdiepingen bereikbaar. Op de tweede verdieping zijn in totaal zeven hoogwaardige en representatieve units met moderne uitstraling gesitueerd. Eén businessunit is voor gezamenlijk gebruik beschikbaar.

De plafondhoogte is circa 2,7 meter en voorzien van plafondhoge deuren. Alle kantoorruimten zijn voorzien van daglichttoetreding middels te openen kiep-/kantelramen v.v. dubbelglas en ventilatiestroken. In de gangzone zijn de toiletten en een pantry gesitueerd.

Voorzieningen
• systeemplafonds met inbouw TL-verlichtingsarmaturen;
• bellentableau met intercomfunctie;
• systeemscheidingswanden;
• individueel bedienbare airconditioning;
• alarminstallatie;
• brandmeldinstallatie met blusser en haspel;
• kabelgoten voorzien van WCD’s en UTP cat.5E databekabeling;
• radiatoren voorzien van thermostaatventielen;
• dubbele toiletruimte per verdieping;
• huidige (nieuwe) vloerbedekking;
• pantry met close in boiler, koelkast, vaatwasser en boven-/onderkasten;
• 8 persoons lift;
• zonwering middels screens;
• gezamenlijke patchkast.


Algemene informatie object

Parkeren
Per businessunit is 1 parkeerplaats beschikbaar. Alsmede aangrenzende riante openbare parkeergelegenheid.

Bestemming
Conform het bestemmingsplan Snel en Polanen heeft de locatie de bestemming Kantoor. Ter plaatse mogen kantoren, overheids-, medische, onderwijs-, sociaal culturele, levens-beschouwende, vergelijkbare maatschappelijke voorzieningen, alsmede voorzieningen ten behoeve van kinderdagverblijven en kinderopvang worden gevestigd.


Voorwaarden en condities

Huurprijs
Business units:
Huurprijzen per maand inclusief servicekosten, te vermeerderen met BTW.

Unit VVO excl. toeslag VVO incl. toeslag All in prijs per maand
1 44 68 € 850
2 Verhuurd Verhuurd Verhuurd
3 Verhuurd Verhuurd Verhuurd
4 26 40 € 500
5 38 59 € 750
6 23 Verhuurd Verhuurd
7 21 32 Gezamenlijk / in huur begrepen

Servicekosten
De servicekosten betreffen voor onderstaande door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht;
• onderhoud buitenterrein en groenvoorziening;
• inspectie daken;
• onderhoud W,E en transport installaties;
• glasbewassing buitenzijde
• schoonmaakonderhoud algemene en gezamenlijke ruimtes

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2006 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).

Huurtermijn
Tenminste 2 jaar en 6 maanden met wederzijdse verlengingsmogelijkheden.

Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie juli 2015.

Aanvaarding
In overleg.


Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail: info@ijsselstreekzakelijk.nl
Tel: 088 makelaar (088 6253522)
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs € 500,- per maand Aanvaarding in overleg BTW van toepassing Nee Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1999 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 150 m² Parkeergelegenheid Parkeerpl. overdekt 0 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 26 m² Aantal lagen 1 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
150 m²
In units vanaf
26 m²
Aantal verdiepingen
1
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Airco

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.