Terug naar de resultaten
Zaagmolenlaan 4 in Woerden 3447 GS

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden
Huurprijs € 270,- p.m. Beschikbaar

Omschrijving

TE HUUR
Kantoorruimte
Zaagmolenlaan 4
3447 GS WOERDEN

Op het bedrijventerrein Middelland gelegen zelfstandig kantoorgebouw in 4 bouwlagen met afgesloten parkeerterrein.

De bereikbaarheid met eigen vervoer is goed te noemen. Vanaf de rijksweg A12 is het gebouw binnen enkele minuten te bereiken. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is eveneens...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 358 m² In units vanaf 27 m² Aantal lagen 4
Lees meer

Omschrijving

TE HUUR
Kantoorruimte
Zaagmolenlaan 4
3447 GS WOERDEN

Op het bedrijventerrein Middelland gelegen zelfstandig kantoorgebouw in 4 bouwlagen met afgesloten parkeerterrein.

De bereikbaarheid met eigen vervoer is goed te noemen. Vanaf de rijksweg A12 is het gebouw binnen enkele minuten te bereiken. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is eveneens uitstekend. Het NS-station Woerden met rechtstreekse verbindingen naar Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Utrecht is op loopafstand gelegen.

Er zijn voornamelijk kantoorgebouwen aanwezig op het bedrijventerrein Middelland. Middelland-zuid beschikt over diverse bedrijfsruimten. In het westelijk deel van Middelland bevindt zich een gebied voor logistieke bedrijven. Middelland heeft totaal circa 55 hectare oppervlakte en biedt ruimte aan 210 regionaal tot landelijk werkende bedrijven met circa 7.200 arbeidsplaatsen.

In het kantoorgebouw is een grote diversiteit aan lokaal tot regionaal opererende bedrijven zoals Bridge2Learn, Dimares, Lumina Personele Diensten, CSVB en Vitalisee Yoga aanwezig. Op de derde verdieping is de HofClub gehuisvest.

Onderstaand verhuurbaar vloeroppervlakte aan kantoorruimte is beschikbaar:
Zaagmolenlaan 4
Eerste verdieping
• circa 27 m²
• circa 38 m²
• circa 39 m²
• circa 358 m²

Tweede verdieping
• circa 45 m²


Omschrijving kantoorruimte

Het object beschikt over een representatieve entree. De entree is voorzien van een intercom. Middels het trappenhuis en lift in de kern van het object komt men op de verdiepingen. Op elke bouwlaag zijn sanitaire voorzieningen en pantry aanwezig. De kantoorruimten zijn vrij in deelbaar en derhalve voor diverse activiteiten geschikt.

Voorzieningen
• ruimte representatieve entree met receptie;
• 8 persoonslift;
• systeemplafonds voorzien van inbouw TL-armaturen met luchtafzuiging;
• wandkabelgootsysteem voorzien van elektra- en UTP databekabeling (CAT-5E);
• radiatoren voorzien van thermostaatventielen;
• centrale pantry en sanitair per bouwlaag;
• te openen ramen met zonwering middels uitvalschermen of screens;
• huidige vloerbedekking en scheidingswanden;
• intercominstallatie;
• brandslanghaspels;
• afgesloten parkeerterrein middels slagboom.


Algemene informatie object

Parkeren
Parkeergelegenheid op eigen terrein. Het parkeerterrein is afgesloten en toegang wordt verkregen via codepaneel of voor bezoekers via de intercom.

Bestemming
Conform het ontwerp bestemmingsplan “Bedrijventerreinen Middelland en Honthorst” krijgt de locatie de bestemming “Gemengd” met functieaanduiding ‘kantoor’. Daarmee zijn de gronden bestemd voor vrijwel alle activiteiten, te weten: kantoren, bedrijven, productie gebonden detailhandel, overheids-, medische, onderwijs, sociaal-culturele, levensbeschouwelijke en vergelijkbare maatschappelijke voorzieningen, kinderdagverblijven, kinderopvang, sport en recreatie, cultuur en ontspanning.


Voorwaarden en condities

Huurprijs
Huurprijzen inclusief servicekosten, te vermeerderen met BTW:

Kantoorunit  Metrage  All-in huurprijs  Aanvaarding
                                    per maand
A1.1/D1.1            358   € 3.580            Per direct
A1.4                       39   € 390               Per direct
B1.2.2                    38   € 380               Per direct
B1.3                       27   € 270               Per direct
A2.5                       45   € 450               Per direct

Servicekosten
De servicekosten zijn in de huurprijs begrepen en betreffen een voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• elektra-, gas- en waterverbruik inclusief vastrecht;
• service abonnement voor alle (technische)installaties;
• WOZ gebruikersdeel;
• onderhoud en schoonmaak algemene ruimten;
• glasverzekering;
• onderhoud tuin en parkeerplaats en vuilafvoer containers;
• verontreinigingsheffing en rioolafvoerrecht;
• algemeen klein onderhoud;
• administratiekosten.

Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).

Huurtermijn
Tenminste 2 jaar met aansluitende perioden.

Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie juli 2015.

Aanvaarding
In overleg.


Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail: info@ijsselstreekzakelijk.nl
Tel: 088 makelaar (088 6253522)
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs € 270,- per maand Aanvaarding in overleg BTW van toepassing Nee Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1984 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 358 m² Parkeergelegenheid Parkeerpl. overdekt 0 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 27 m² Aantal lagen 4 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
358 m²
In units vanaf
27 m²
Aantal verdiepingen
4
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Mechanische ventilatie
Verzamelgebouw
Vergaderruimte

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.