Terug naar de resultaten
Vijzelmolenlaan 11 in Woerden 3447 GX

Vijzelmolenlaan 11

3447 GX Woerden
Vraagprijs € 99,- p.m² p.j. Beschikbaar

Omschrijving

TE HUUR kantoorruimte
Vijzelmolenlaan 11, 3447 GX WOERDEN

Op de hoek van de Vijzelmolenlaan en Pompmolenlaan gelegen solitair kantoorpand (bouwjaar 1989 en uitbreiding in 2010) in drie bouwlagen.

Het object bevindt zich op het bedrijventerrein Middelland-Zuid en is vanaf de rijksweg A12 binnen enkele minuten met eigen vervoer te bereiken. De ruime parkeergelegenheid...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 1520 m² In units vanaf 170 m²
Lees meer

Omschrijving

TE HUUR kantoorruimte
Vijzelmolenlaan 11, 3447 GX WOERDEN

Op de hoek van de Vijzelmolenlaan en Pompmolenlaan gelegen solitair kantoorpand (bouwjaar 1989 en uitbreiding in 2010) in drie bouwlagen.

Het object bevindt zich op het bedrijventerrein Middelland-Zuid en is vanaf de rijksweg A12 binnen enkele minuten met eigen vervoer te bereiken. De ruime parkeergelegenheid op eigen terrein waarborgt het gemakkelijk aan- en afrijden. Bovendien is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer, door de aanwezigheid van het NS-station Woerden op loopafstand en de bushalte vrijwel voor de deur (Pompmolenlaan), eveneens uitstekend.

Er zijn voornamelijk kantoorgebouwen aanwezig op het bedrijventerrein Middelland. Middelland-Zuid beschikt tevens over diverse bedrijfsruimten. Middelland heeft totaal circa 55 hectare oppervlakte en biedt ruimte aan 210 regionaal tot landelijk werkende bedrijven met circa 7.200 arbeidsplaatsen. Middelland-Noord wordt deels ontwikkeld tot een nieuw gemengd stedelijk woon-/werkgebied met een mix van kantoorpanden en woningen. Op het bedrijventerrein is een grote diversiteit aan lokaal tot internationaal opererende bedrijven zoals Round Cube ICT, ANBO, De Goey Kaas, Eltag Electric, IDB Groep en De reclameplakkers gehuisvest.

Op basis van NEN2580 is circa 1.520 m² verhuurbare vloeroppervlakte aan kantoor beschikbaar:

Vijzelmolenlaan 11
• circa 531 m² kantoorruimte op de begane grond
• circa 495 m² kantoorruimte op de 1e verdieping
• circa 493 m² kantoorruimte op de 2e verdieping

Deelverhuur is bespreekbaar. In dat geval dienen de metrages nog gecorrigeerd te worden met de m²’s algemene en gezamenlijke ruimtes.

Verkoop is eveneens bespreekbaar.


Omschrijving kantoorruimte

Er is een royale hoofdentree aanwezig met tourniquet en loopdeur in de kopgevel. Deze leidt naar de ontvangstruimte met marmeren vloer v.v. receptiebalie. Het centrale trappenhuis en de lift verbinden de diverse bouwlagen. Per bouwlaag is een centrale gangzone aanwezig, sanitaire voorzieningen, centrale pantry, werkkast met uitstortgootsteen en aan weerszijden diverse afmetingen kantoorruimte. Aan het einde van de gang bevindt zich een noodtrappenhuis. Er bevindt zich een tweede entree met keytag toegangssysteem in de zijgevel.

Op de begane grond is een kleine bedrijfsruimte met dubbele laad-/losdeur en 2 lichtkoepels aanwezig. Onder het betonnen dak op de tweede verdieping bevindt zich de opstelplaats voor 4 Remeha cv-ketels.

Alle kantoorruimten zijn 2,7 m hoog en voorzien van een systeemplafond met (hoofdzakelijk) LED-verlichtingspanelen met bewegingssensoren en per kamer bedienbare Mitsubishi airco (plafondunits). Daarnaast is er een centrale luchtinblaasvoorziening, zijn er radiatoren en zijn diverse ramen te openen.
Er zijn horizontale kabelgoten aanwezig v.v. WCD’s en data-aansluitingen v.v. de huidige UTP cat. 5E databekabeling.

Het object wordt in de huidige staat opgeleverd met tenminste de navolgende voorzieningen:

Voorzieningen
• systeemplafonds met inbouw LED-panelen en bewegingssensoren
• huidige scheidingswanden, marmoleum- en natuurstenen vloerbedekkingen
• vloerbedekking gereed
• kabelgoten v.v. wcd’s en huidige databekabeling
• radiatoren en plafondairco’s (individueel regelbaar)
• toiletten, pantry en werkkast per bouwlaag
• gezamenlijke brandmeldinstallatie met diverse handmelders, noodverlichting
• zonwering middels screens
• gezamenlijke 8 persoons lift (Starlift)
• glasvezel internetaansluiting en huidige patchkast
• ontruimingsalarm met automatische- en handmelders, brandslanghaspels, schuimblussers en
evacuatiestoel.
• huidige inbraakalarminstallatie en ontruimingsalarm
• 3 x 160 Ampère aangesloten electrisch vermogen en tweede meterkast
• fietsenberging.


Algemene informatie object

Parkeren
Tenminste 42 parkeerplaatsen op eigen terrein inclusief diverse laadpalen voor electrische auto’s.

Bestemming
Conform het bestemmingsplan Middelland en Honthorst heeft de locatie de bestemming “Gemengd” met functie-aanduiding “kantoor”. Daarmee zijn de gronden bestemd voor kantoren, bedrijven tot en met milieucategorie 2, productiegebonden detailhandel, overheids-, medische, onderwijs-, sociaal culturele-, levensbeschouwelijke en vergelijkbare maatschappelijke voorzieningen, sport en recreatie, cultuur en ontspanning.

Energielabel
Label C


Voorwaarden en condities

Huurprijs
€ 99/m² per jaar te vermeerderen met BTW.

Servicekosten
Zolang huurder de kosten verbonden aan de leveringen van gas, water en elektra rechtstreeks voldoet en tenminste jaarlijks aantoonbaar onderhoud en controle van alle installaties en brandblusmiddelen uitvoert, is geen voorschot servicekosten verschuldigd.

Bij deelverhuur zal een gezamenlijk vast te stellen marktconform verrekenbaar voorschot servicekosten worden bepaald t.b.v. onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht
• onderhoud buitenterrein en groenvoorziening
• onderhoud CV-installatie, luchtbehandelingsinstallatie en airco’s
• inspectie daken
• onderhoud brandmeldinstallatie, blusmiddelen en noodverlichting.
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten, zo mogelijk vast te stellen middels door verhuurder aan te leggen tussenmeters.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).

Huurtermijn
Tenminste 2,5 jaar met aansluitende perioden.

Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015.

Aanvaarding
Per direct.


Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail: info@ijsselstreekzakelijk.nl
Tel: 088 makelaar (088 6253522)


Aan de in deze brochure vermelde teksten, tekeningen en opgegeven maten kunnen geen rechten worden ontleend. De projectinformatie is geheel vrijblijvend en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Gehele of gedeeltelijke overname van deze publicatie, of herpublicering van gegevens daaruit, is zonder toestemming van IJsselstreek Zakelijk BV niet toegestaan.
Overdracht Status Beschikbaar Vraagprijs € 99,- per m² per jaar Aanvaarding direct BTW van toepassing ja Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1989 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 1520 m² Parkeergelegenheid Parkeerpl. overdekt 0 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 170 m² Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
1520 m²
In units vanaf
170 m²
Verdiepingen
3
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring